Ksyos is een gezondheidsinstelling en wil de zorg echt innoveren. Een voorloper in de transitie naar een totaal anders georganiseerde zorg in Nederland. Al vijftien jaar actief, en met veel goede resultaten. Zo behandelen ze meer dan 2000 patiënten per dag zonder een enorm duur ziekenhuisgebouw. Ksyos verbetert de wereld door te beginnen bij gezondheid. Met alle hulp van moderne technologie. Ksyos heeft tot nu toe zich altijd in de B2B begeven maar verlegt eind 2018 de koers; het is tijd voor een scale-up en een bredere blik. Dat betekent ook dat de communicatie en marketing een boost nodig hebben. Een klus waar ik blij van word. 

We passen goed bij elkaar. Juist omdat Ksyos echt wezenlijk het huidige systeem wil veranderen en heel veel werk qua communicatie en marketing nog niet goed uitgewerkt is. We kunnen echt aan de slag en dat is soms best wel zoeken. Ik mag in eerste instantie helpen om het nieuwe visiedocument (de scale-up) te verwoorden. Samen met de directie vinden we in een aantal sessies de juiste woorden bij deze nieuwe focus van het bedrijf. Daar volgt logischerwijs uit dat we aan de slag gaan met de communicatie en marketing van de organisatie; zowel qua aanpak, werkwijze als in het aantal mensen dat hieraan werkt. De eerste helft van 2019 werk ik daarom tijdelijk 20 uur per week als interim manager communicatie & marketing. Mijn taken zijn

* Het opstellen en uitwerken van de communicatie&marketingstrategie die volgt uit de nieuwe visie/missie
* Meedraaien en coachen van het team communicatie
* Lopende zaken -waar mogelijk- van het team communicatie zoals MT-advies, copywriting, communicatieadvies op projecten etc.
* Deelnemen in de sollicatie-procedure voor een nieuwe manager communicatie & marketing